› 4 år !

Heeej allihopa!
Här har det varit lite dött, var så trött efter jobbet igår så jag orkade typ inte göra någonting. Men igår när jag kom hem stod det rosor på bordet, ett jätte stort påskägg & ett gulligt kort. Fick det av Daniel för vi har varit tillsammans i 4 år. Sen bjöd jag han på mat & så blev det soffan för resten av kvällen.

Nu har jag precis kommit hem från syster Michaela, vi har varit där och fikat, jag, jossan, mamma & morbror. Himlans trevligt ! :) Snart kommer Therese hit och det är ju himlans trevligt det med !

Ha det gott !


Bjuder på denna snygga bild på mig, Daniel & världens största hatt ! :) haha
Grekland - 08

PUBLICERAT 2009-04-10 › KLOCKAN 18:00:55
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!