› bara trött..

Lite smått irreterad just nu.. men det är onödigt att slösa energi på sådant..

Idag har jag jobbat, hängt undan massor med kläder så jag kan sätta sprätt på min lön imorgon :) Njää, jag måste försöka spara lite nu, så jag har råd med alla festligheter som väntar här framöver.

Nä, jag är trött nu, dålig/tråkig uppdatering idag, ska försöka ta mig i kragen tills imorgon.

hejdå!

PUBLICERAT 2009-04-23 › KLOCKAN 21:28:00
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Mondie säger;

Hej babe! Haha men åh vafasen, snart är det nog fan dags att kasta både 3 och mobiljäveln i sjön..! Ja, nu mår jag bättre i både maggen & skallen :) Ja, men det kan vi göra! Du får väl försöka få tag på mig när du slutat jobba eller något ;p haha! Godnatt gumms, poss!

Datum: 2009-04-24 Tid: 00:03:45
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!