› coolt kort eller svallande långt ?

Slår man upp Madelene Morelius i ordboken skulle jag tippa på att det står typ såhär: " En fikagalen person eller varelse, med en ljudvolym högre än dem flesta, med ett beroende av att hela tiden förändras". Jag är sååå sugen på att göra någonting nytt med håret. Jag älskar Josefin crafoords frilla på denna bilden:



skulle detta vara någonting för mig ?!






Eller sätta i mer extensions (har ju litegrann i nu!!) och få ett riktigt svall. Men och andra sidan är det ju skönare med kort på sommaren. Aja, vi får se.. någonting blir det i alla fall, jag älskar att prova på nya frillor ! :)


Vad tycker ni ?? :)

PUBLICERAT 2009-04-08 › KLOCKAN 21:06:21
KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer



   Therese säger;

jo du är ombytlig när det gäller ditt hår;) Jag tycker att du passar i både kort och långt hår, så du får fundera:)

Datum: 2009-04-09 Tid: 18:56:52
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/
   Lina säger;

den där korta frillan hon har på den översta bilden passar henne riktigt bra. men haru sett hennes nya? OH VA FUL DEN ÄR! hon kallar den för fly-frisyr! det fulaste jag sett :p

Datum: 2009-04-09 Tid: 20:16:37
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
   MONDIE säger;

Tycker lätt du ska köra på kort, eftersom du passar sååå grymt bra i kort! Alltid vart as-snygg i det! Om jag hade passat lika bra i det som du så hade jag inte tvekat på att klippa det i en kort snygg fripp. Men jag har inte sånt face som passar i en kort frisyr;c

Datum: 2009-04-10 Tid: 03:06:18
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!