› glass :)

Dagens

Började dagen med en långpromenad med världens bästa vovvsing, supermysigt! Efter det tog jag tag i lite disk och plockade lite i lägenheten (välbehövligt!). Efter det åkte jag och Daniel till coop och handlade lite smått och till vetrinären o köpte ett nytt hundfoder. Vi passade även på att mumsa i oss varsin glass, daimstrut (favvisen!). Sedan for vi hem och slängde ihop lite våfflor, ingen av oss orkade särksilt mycket för vi var så mätta efter glassen. Så fick lov att slänga det mesta.. haha va onödigt!

Har nyss kommit hem från den utlovade fikan, dem som fick ta sig an mig och mitt fikaberoende idag var mamma, Jessica & Mickis (syrrorna) Jessicas sambo Andreas och lilla Joseph.

Nu är jag så där onödigt mätt igen så jag lär nog gå ut på promenad så jag kan andas igen !

BYE!

PUBLICERAT 2009-04-07 › KLOCKAN 18:06:07
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!