› gotte-fredag!

Heeej !
Ledsen för lite dålig uppdatering, min kära sambo satt här och ockuperade datorn hela dagen igår.
Men vilket härligt väder vi har haft dessa dagar ! :) helt underbart, perfekt väder för långpromenader med min lilla vovvsing.

Fasen vad kul det var på jobbet idag, jag tror jag skrattade mig igenom hela dagen. Det gick helt enkelt inte att sluta.. Sådana dagar gillar jag ! Har smällt i mig massor med choklad idag, gick och köpte massa chockladbitar för våran "dricks" (vilket bestod av 50-öringar som folk inte vill ha) + att det var fika-fredag, så Martin hade bakat chokladkaka, mums!

Nu på kvällen har jag & Daniel ätit hemmagjord pizza, så nu är jag så proppad att jag snart svimmar av.
- Jag älskar fredagar!

PUBLICERAT 2009-04-03 › KLOCKAN 22:54:47
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!