› grillade burgare

Har haft en jätte trevlig eftermiddag hemma hos syster Jessica. Först var det fika, sen åkte jag & jessi till willys och handlade lite delikatesser så vi grillade hamburgare och gjorde egna pommes. (Med "vi" menar jag mest jessicas sambo Andreas) Jag och 6-åriga Joseph övade sedan in en "circus föreställning" som vi sedan visade upp, mycket lyckat kan jag tro!

Innan det så har jag jobbat, ganska lugnt på staden idag, men tiden gick ganska så fort än då. Vi är ju världens bästa team på övre däck (vi har 2 våningar & jag jobbar på övre) så tiden brukar lätt springa iväg.

Nu känner jag mig lite trött, tror jag ska slänga på teven och kika lite på robinsson. Så får det bli !

BYE!

PUBLICERAT 2009-04-18 › KLOCKAN 19:57:32
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!