› Ledig dag ! :)

Heej bloggis !
Idag var jag uppe med tuppen (för att vara ledig) 08:30, men halvsov från kl 07:00. Drömde en stund, sen vakna jag, drömde, vakna.. (JAAA, ni FATTAR!) Värsta sjuka drömmen, skulle åka utomlands med mina vänner, men typ allt gick åt skogen, alla var jätte sega & det var "hej då party" som spåra ur.. Den ena personen efter den andra ploppade upp.. Jag var alldeles matt när jag väl bestämde mig för att gå upp.

Nu på förmiddagen har jag träffat Fredrik en sväng och varit ut till nordanö och hämtat syrrans hund. Sen har vi varit ute & busat lite :) Nu tänkte jag plocka undan lite här hemma, sen ska jag fixa lite lunch. Efter det ska jag ner på stan, kanske ta en fika och shoppa lite på h&m. Och ikväll väntas spinningen !

PUBLICERAT 2009-04-22 › KLOCKAN 11:57:33
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Hej söt:) jasså du är ledig, inte konstigt att jag inte såg dig på h&m idag då hehe

ha det skönt. puss

Datum: 2009-04-22 Tid: 15:49:12
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!