› Lyxproblem

Då var det sista dagen på ledigheten, har varit ledig i 4 dagar och det har väl typ aldrig hänt. Just nu känns det som om jag gärna skulle vara ledig en dag till, men väl på jobbet så kommer jag vara på G igen. Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, varit upp till mamma en sväng & sagt hejdå till Jossan som åker tillbaka till leksand idag. Sen har jag fixat lite käk, promenixat med Elvis & nyss var Fredrik här och vi snackade lite skit, som alltid ! :)

Annars så har jag lite hårångest, ena dagen vill jag sätta i massa extension & nästa vill jag klippa mig kort. Detta är lyxproblem utan dess like, så vi lämnar det tycker jag ! haha.

Ska strax ner till coop & möta upp Daniel, lär fylla kylskåpet lite !

Hörs senare !

PUBLICERAT 2009-04-15 › KLOCKAN 16:32:18
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Anonym säger;

åh, såna problem har jag med mitt hår också, jag håller på att spara till långt, men det är ju mode med axelllångt, så ja vill klippa av det också :(

Datum: 2009-04-15 Tid: 16:55:39
BLOGG: http://bikisen.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!