› Säg HEEJ,



till mina nya skooor ! :)

Syster Josefine & jag har längat ihjäl oss efter dessa skönheter.
Vi diskutera idag på telefon att detta fick bli de absolut sista skorna (tror aldrig att jag shoppat så mycket skor, som nu) vi köpte.. Men vi vet nog båda två att vi inte kommer kunna hålla det. haha.. !

PUBLICERAT 2009-04-17 › KLOCKAN 22:09:32
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Mondie säger;

Åååh jag vill också ha dom där!! Fanns bara 40 kvar när jag skulle beställa :( men kanske finns i butik! HOPPAS! Dom är så jävla snygga! :D



Ska vi ta en prommis på måndag? :) och spinning på ons? :) Såg inte dig idag när du åkte förbi oss,

Andreas sa det sen att det var du sen ;) Haha, jag var så inne i att bära den tunga hemköpspåsjäveln, haha ^^,

Datum: 2009-04-18 Tid: 21:41:37
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!