› söndag = ångest ?

Goddagens!
Då var söndagen här, varje söndag brukar jag vakna med lite smått ångest (har jag varit ut, brukar det vara huvudvärk + ångest haha) jag vet inte riktigt varför. Söndagar är ju en sådan dag då man oftast inte har så mycket planerat och jag måste ha saker att göra, annars blir jag knäpp! Söndagar är också en sådan dag då jag har lagt in alla tråkigheter på schemat, som jag inte orkat/hunnit tidigare i veckan. Så som tvättning, städning osv..
- " oj, fan det behövs verkligen dammsugas!! Aja, det hinner jag på söndag"
- "Shiiit vad mycket disk!! Aja, det hinner jag på söndag"
Men när söndagen väl är här så vill jag inte alls göra alla dessa tråkigheter, då vill jag göra saker som jag tycker är roligt..
haha, jag är lite knäpp !

Jag har iaf lyckats fått in lite planer denna dag !

Började med att tvätta, har tvättstuga varje söndag så jag var tvungen! Men Daniel var iaf ledig idag så vi kunde hjälpas åt :)
Strax ska jag kila över till mammsen & käka lite lunch och så var jag iväg till hemköp & köpte lite efterrätt som jag tänkte vi kunde mumsa på.
15:30 ska jag iväg på ett pass "lift it" med Therese, skoj, skoj!
Jao, sen är det ju gossip kl 19 & sen kanske det blir någon film och en o annan ostkrok.

Just det! Har ju en viktig sak att ta tag i, som jag har skjutit upp hur länge som helst. Ska skicka in en ansökan till en utbildning som går i höst. Och jag är i valet & kvalet hur jag vill göra med detta! Men jag känner att det är bättre att jag söker iaf, så jag inte ångrar mig senare..

Nu ska jag ut med elvis, höres senare !

PUBLICERAT 2009-04-05 › KLOCKAN 13:16:58
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!