› stressig dag..

Heejsan!
Ursäkta frånvaron, men det har varit full rulle ! Frissan imorse, ut med hundar, fixa mat, diska & åka till Falun och hälsa på syster. Nu är i alla fall min förskräckliga utväxt borta, så jag är lite gladare än vanligt ! :)
men imorgon väntar tandläkaren, usch jag fasar verkligen !! Efter det blir det jobb till kl 4 & sedan väntas det party. Jag är verkligen tokladdad ! hihi.

Nu lär jag kila ut med hundarna, kanske höres senare !

PUBLICERAT 2009-04-29 › KLOCKAN 20:31:40
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Mondie säger;

Heeej babe! Glömde helt bort att svara.. Imorgon ska vi grilla oså här ute på våran gård om de är bra väder sen fortsätta festa här hemma, det blir jag, maria, linnea och therese fält! kan inte du/ni komma hit sen efter du vart på de där du skulle på kl 19..? :D PUSS

Datum: 2009-04-29 Tid: 23:36:37
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!