› tacokväll !

Heej min kära blogg!
Bjuder på en dagens:

* promenad med hundarna (har syrrans hund fortfarande)

*Jobbat, rätt kul idag, var ganska mycket folk !

* Promenix med Amanda.

* Dagen har nu avslutats med tacos, riktigt mumsigt ! :)

Skulle egentligen ha jobbat imorgon, men jag fick ledigt. Skulle bara fråga chefen om jag skulle kunna sluta lite tidigare imorgon. Men då fråga hon om jag ville varea ledig istället för vi var redan tilräckligt med personal. I vanliga fall hade jag sagt nej, men jag har lite att göra imorgon så det passade faktiskt ganska bra.  Imorgon blir det till att gratta syster som fyllde 29 i torsdags och till kvällen har jag planer på att våldgästa Fredrik med vinflarran i högsta hugg!

Trevlig kväll!

PUBLICERAT 2009-04-24 › KLOCKAN 22:26:53
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!