› tiden går fort..

Hej, hallå alla glada !
Denna måndag har gått fort som bara den, men det gör inte så mycket för imorgon är jag ledig. Då lär jag ta tag i lite städning & sen tänker jag belöna mig med en fika på staden. Fika är ett måste när man är ledig, sådetså!

Usch, har inte tagit tag i att skriva en ansökan än, kanske imorgon ?

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen, tänkte passa på att peela mig lite ! 

trevlig kväll !

PUBLICERAT 2009-04-06 › KLOCKAN 22:19:14
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   MONDIE säger;

Hej sweetie! Hoppas allt är bra? :) Själv är jag sjuk än, suger, men är iaf på bättringsvägen..! Du, ska vi spinna imorgon? ;D Om jag inte är döende.. haha

Datum: 2009-04-07 Tid: 11:35:30
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!