› Underbar dag!

Vilken härlig dag jag har haft idag :)

* Varit ute & busat med elvis
* Elin har varit här & fikat, satt på balkongen med varsin kaffekopp & bara njöt av solen.
* Promenix med Elin & Anna
* Varit & käkat med de ovannämnda.
* spinningpass

En superbra & skön dag helt enkelt.. Nu längtar jag verkligen till sommaren & mina 4 veckor semester, det ska bli helt underbart skönt ! :)

PUBLICERAT 2009-04-01 › KLOCKAN 20:13:06
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Elin säger;

Tackar för fikat idag :) var en riktigt mysig dag med dig och Anna! alltid lika skoj att ses! kraaam!

Datum: 2009-04-01 Tid: 22:00:36
   Josefine säger;

Då ska vi åka utomlands! haha

Datum: 2009-04-02 Tid: 15:44:46
BLOGG: http://josefinemorelius.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!