› Aj dåå..

Glömt bort bloggen totalt ! Får väl ge er en liten uppdatering.
Onsdagen spenderades i goda vänners lag, började med en fika/lunch med Isabell & Therese. Lite uppdatering & gamla goda plus framtid diskuterades. Alltid lika trevligt att träffa mina fina barndomsvänner.
Fortsatte dagen med en promenad med Pilla, vi for sedan & handlade tacos och åkte ut till nordanö för att käka & kika film. Även Elin kom & joinade oss och kvällen avslutades med kaffe på seven eleven.
Torsdagen väntades jobbet, lite omhäng och massa stojj med Maria. Efter en helgalen arbetsdag blev det träning med Anna & Frida och sen hämtade jag hem Elvis till nordanö & myste med han.
Fredag som det är idag har också spenderats på h&m, skitkul dag med mycket folk - gillas!! Efter jobb kom pappa & hämta mig och vi hämtade min dator plus ett paket från h&m som innehöll mina fina stövletter ! WIIHOOOO! Annars har jag inte gjort många knop denna kväll utan mest degat framför teven & käkat snask.

PUBLICERAT 2009-08-22 › KLOCKAN 00:56:36
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!