› Då var det dags!

Dags att hugga tag i skolböckerna igen, väskan är packad & jag känner mig laddad - Leksand here I come !! Ska se till och försöka sova nu, datorn följer inte med denna gång, har så mycket att släpa på ändå. Så vi höres när jag kommer hem på torsdag, har förshoppningsvis mycket att berätta för er då.

På onsdag kommer min soffa, så den kommer vara på plats när jag komme hem . åååh, vad kul ! :)

Godnatt.

ps. jag är liiite nervös.. må detta gå bra!

PUBLICERAT 2009-08-31 › KLOCKAN 23:31:11
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Ewylinn säger;

Hallå där, ramlade in på din blogga via Amandas, och du va så bekant,efter ett tag kom jag juh på att du varit på möjligheternas dag på entreprenörs skolan samma dag som mig, å nu ser jag juh att du med kommit in, hoppas du får det toppen uppe i leksand nu.. mvh ewylinn

Datum: 2009-09-01 Tid: 19:27:53



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!