› Fullspäckad dag

Ja, det kan man minst sagt säga om denna dag. Började dagen med promenad med Elvis, gjorde mig iordning & åkte in till stan. Upp till lägenheten och packade ihop det sista,utsvulten och trött blev det lunch med Elin, alltid lika trevligt att träffa denna superduper goa människa. Halv 3 hade jag tid hos frissan, ville fixa till utväxten innan skolan börjar på tisdag. Åkte sedan och hämtade upp mamma, syster & Havannis och styrde kosan mot ikea. Tror jag har fått tag i det mesta jag behöver, ett par grejer som sålt slut, men inget livsviktigt. Men dagens bästa köp var lätt min rosa dammsugare. Har verkligen flängt hela dagen, men har ju fått en del gjort också.

PUBLICERAT 2009-08-25 › KLOCKAN 23:11:34
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!