› Mania

Men hejsan!
Jao, jag lever och det är ju väldans trevligt ! Hade kommit en liten överrskning på posten, så jag är extra glad idag.

Underbaraste hårsprayen ! Love it!

Annars så är jag ledig idag, sitter och kollar runt på vilken dator jag ska köpa. Tror jag blir galen, det är omöjligt att bestämma sig. Ska kika lite till, sen blir det duschen och en vända in till stan.

BYE!

PUBLICERAT 2009-08-12 › KLOCKAN 13:51:50
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Är de den hårsprayen som luktar så gott?

ledig onsdag nästa vecka också, Lust att ses nåt då?:) Hela nästa vecka är jag jobbledig, men ska ju ner på H&M och få lite feedback...

Kramar

Datum: 2009-08-12 Tid: 14:53:45
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!