› saknar min vovvsing..

Mysig kväll
Lagat tacos till mig & Jessi med Winnerbäck på högsta volym, svingott var det ! Men nu är jag mätt som bara den, men vem är inte det efter tacos?
Ännu ett projekt avklarat idag, dator är beställd, jag blev så less så jag typ bara tog någon. Ganska simpel, men den får duga som "pluggdator". Projekt för morgondagen blir att fixa adressändring och kolla hemförsäkring. Tänkte även försöka träna imorgon, har varit lite slappt nu på sistone. Så jäkla sugen på något hela tiden, blir tokig! Men sen så har jag ju inte min lilla älskling här, så det blir inte så mycket promenader heller. Jag saknar han hela tiden när han inte är hos mig.. min fina Elvis ! Finns det något mer tacksamt än att ha en hund? Alltid någon som blir överlycklig när han ser en, någon som älskar en vad man än gör eller hur man beter sig.



det bästa jag vet..

PUBLICERAT 2009-08-12 › KLOCKAN 21:53:52
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Josefine säger;

Och det bästa jag vet..

Datum: 2009-08-12 Tid: 23:20:58
BLOGG: http://josefinemorelius.blogg.se/
   Petra säger;

Han e söt <3



Vi är sugna på att skaffa en fransk bulldog, sjukt charmiga!

Datum: 2009-08-14 Tid: 06:24:00
BLOGG: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!