› sista veckan

Men hej hallå!
Då var det tisdag och min semster börjar att lida mot sitt slut & jag börjar längta riktigt ordentligt till jobbet. Få jobba med bästa Therese och bara ha så där sinnessjukt roligt som bara vi kan. Så snart blir det livat i plushuset igen, var så säkra! Men det verkar som det ska bli helt okey väder i veckan, så jag ska absolut njuta riktigt ordentligt nu det sista.

Jag måste bara säga att sommaren med Göran var helt sjukt bra! Jag skrattade hela filmen igenom, måste ses!!



Nu ska jag lägga mig & läsa veckorevyn, är helt slut, halsen värker som fan & inatt vakna jag med värsta feberattacken. Så jäkla drygt!!

PUBLICERAT 2009-08-04 › KLOCKAN 13:43:58
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Lina säger;

jag måste fasiken också se på den där :D

Datum: 2009-08-13 Tid: 19:48:30
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!