› TJOO!

Jag vägrar göra mig av med min skatt (läs hund), fan vad allting blir krångligt när man blir själv. Men det löser sig nog, det gör det alltid..

igår var det fest, jag kom lite senare så alla var riktigt full i fasen när jag dök upp. Tänkte jag skulle ta det lugnt, men startade med en lakrits shots & på den vägen fortsatte det.. Men det blev lugnare än vanligt i alla fall, så det är ju ett framsteg i sig. Riktigt trevlig kväll i alla fall, tackar för det flickor & pojkar!

Nu ska jag kila ut med Elvis på en liten promenix, sen tänkte jag tvinga pappa skjutsa in mig till stan. Börjar jobba tidigt imorgon, så skönt att redan vara inne i stan när man vaknar.

BTW! kanske får lägenheten lite tidigare, hoppas verkligen på det ! :) Längtar efter att få börja inreda & pyssla, tjoohoo!


PUBLICERAT 2009-08-23 › KLOCKAN 18:49:56
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

tack själv för kvällen;) Fan va skoj:) håller tummarna åt dig, att du får den tidigare. ja alltid kul att inreda. längtar tills den dagen kommer för mig. jag ska förresten kika på lägenhet i Borlänge ikväll. HOPPAS att jag kommer att gilla den:) ha de bra, så hörs vi. kramar

Datum: 2009-08-25 Tid: 10:22:38
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!