› julfest

Jajjemen, igår var det julfest med h&m. Vi började direkt efter jobbet med glögg och skinkmackor. Vi böt julklappar och jag fick jättefina ljusstakar av Martin och han fick även min julklapp så det var lite roligt. jag tror han blev nöjd. Hade köpt en fin lykta med två tillhörande blockljus. Efter det blev det lite sminkning och en o annan cider. Sen körde vi i två bilar till Västerås för att gå på Wallmans. Vi blev förstås sist in, men vi gillar ju att göra entrè. Bilfärden ska vi inte tala om, men vi bröt antagligen mot ett antal trafikregler. Maten var kanongod, showen var bra och jag har träningsvärk i käkar och mage efter allt skratt. Efter maten blev det dans hela natten lång (eller åtminstone till halv 2) halva styrkan åkte hem vid 12, men själv var man som vanligt kvar och stängde stället. På hemvägen blev det donken och 4 halvsovande passagerare.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon till klockan 11. Kan inte minnas när jag senaste sov så länge. Men jag gick upp och gjorde människa av mig själv och gick ner på standen och käka pizza med Freddan. Var längesen vi sågs så det var riktigt kul att träffa min gamla vapendragare igen. Som vanligt då vi ses diskuteras det mest karriärer och när det stora genombrottet kommer att komma. Vi var båda säkra på att 2010 är året då det omöjliga händer och plånböckerna blir ordentligt feta.

Nu ska jag trotsa alla möjliga naturlagar och ge mig på ett träningspass. Finns väl egentligen inget bättre sätt att få skiten ur kroppen.

Ha en fortsatt trevlig dag!

PUBLICERAT 2009-12-13 › KLOCKAN 14:56:08
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!