› Svininfluensan

Då har jag tagit sprutan och hörrni! - jag LEVER! Tjoho!
Nu har jag gjort det jag kan för att skydda mig i Sverige och framförallt i Thailand - längtar!

Idag har det varit en bra dag. Började med praktik imorse, sen gick jag hem till bobba & käka lite frulle. Sen har vi åkt runt lite här & var, myst och ätit pannkakor. mums!

Imorgon kommer min mentor från min utbildning på besök. Ska bli nice att prata lite med honom och visa han mitt kära h&m. Efter det blir det fika med Jessica och sen plockar jag upp morsan, så åker vi till leksand. Där möter Jossan upp oss och så blir det mysdag med fika, middag & Winnerbäck som avslutning. Har hört att spelningen ska vara sjukt bra, så gissa om man läääängtar!

Adjöken!

PUBLICERAT 2009-12-03 › KLOCKAN 21:53:44
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!