› Tjo föjt!

Godkväll gott folk!
Jäklar vad trött jag var imorse, jag var totalt borta och kunde inte komma ur sängen. Jag som tänkt ta en längre promenad med Elvis, men istället blev det en riktig stress-morgon, gillas inte! Men imorgon är det endast möte mellan 9-10, sen är jag ledig. Då blir det shopping i kupolen, tänkte jag skulle försöka få klart de flesta julklapparna. Ju närmare julen vi kommer, desto mer jobbar jag. Gjorde misstaget förra året att jag var tvungen att springa ut på luncherna och handla julklappar. Det gör jag inte om i år.

Fan vad kallt jag har här hemma, eller är det såhär kallt överallt? Lär nog kolla över elementena, för så här kan jag inte ha det. Jag är ju en riktig fryslort!

PUBLICERAT 2009-12-08 › KLOCKAN 22:33:04
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!