› uppdatering igen då.

Gudars skymmning vad seg jag är att skriva här, dagarna bara rusar iväg. Men det får blir en kort uppdatering om de senaste dagarna istället.

Vi börjar med fredag.

Min mentor från min utbildning var på besök & pratade med mig och min chef. Det var kul att visa honom min arbetsplats och berätta om vad jag sysslar med. Efter hans besök så käka jag lunch med bobba och sen var det dags att åka mot Leksand. Och Lars, underbara, underbara Lars Winnerbäck var KUNG!

 








Lördagen fortsatte i festens tecken. Först var det jobb, men sen blev det fest på berget hos Elin. Hade skittrevligt, så jäkla goa brudar! Vi drog vidare ner på kingen och det var himlans trevligt där också.


Söndagen var en speciell dag för vi hade namngivelse för lilla prinssessan hemma hos jessi. Jessica & Andreas utsåg mig till fadder (en vuxen person som Havanna kommer kunna vända sig till då hon behöver någon annan än hennes föräldrar) Jag fick sätta en liten krans på hennes huvud och sen hålla ett tal. Det tog typ 5 sekunder så började tårarna rinna. Det slutade med att flera stycken grät, glädjetårar då givetvis!


Idag har jag jobbat, sen blev det matlagning och promenix med hunden. Har även hunnit med att dansa lite afro, skitkul! Roligaste träningsformen som jag har testat på.



det var nog alles!

PUBLICERAT 2009-12-07 › KLOCKAN 22:35:23
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!