› Ännu en dag..

Godkväll!
Idag har jag jobbat, jäklar vad stressigt vi haft det, men det är bara roligt ! :) Sen tog jag en sväng med lilla Elvis & nu har jag precis slängt ihop en lasange som står i ugnen. Herregud, det blir alltid mat så sent här hemma. Men det är väl så handelstider är antar jag.

Tvingade ner Daniel (min kära sambo) till H&M för att prova jeans idag. Ville köpa ett par åt honom i sen alla hjärtans dag present. Fick biljett till Bruce Springsteen av honom, så det kändes lite fjuttigt med mitt "alla hjärtans dag" - kort som jag gav honom. haha. Men vi hitta ett par iaf & en snygg sjal till. Jag tror han blev nöjd :)


Imorse kände jag för lite smink, det blev mascara, rouge & röda läppar. (läpparna var rödare i verkligheten)
Det är snyggt med färg på läpparna !


PUBLICERAT 2009-02-26 › KLOCKAN 20:15:30
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!