› Godmorgon!

Då var det tisdag, ganska meningslös dag så här i början på veckan. Men jag är glad, vaknade pigg & utvilad med aningens träningsvärk från gårdagens träningspass. (så där lagomt, så man känner sig duktig.. inte, vad fan har jag gjort? "kommer inte ur sängen" träningsvärken)

Idag väntas det jobb i vanlig ordning, vi har mycket att göra denna vecka. Men det tycker jag bara är roligt! Jag är så jäkla rastlös, så vill helst att det ska hända saker precis hela tiden. Och som tur är har jag ju ett jobb som oftast är roligt, lite halvstressigt & med mycket saker att göra. Fast det märks ju att folk inte har så mycket klirr i plånböckerna just nu. Tur att det fylls på imorgon - jag läängtar!

Nää, nu ska jag traska ut med min lilla vovvsing, sen fixa morgonfrippan (ni skulle se den!!) sen är det dags att sticka iväg till jobbet.

HA en bra dag !

PUBLICERAT 2009-02-24 › KLOCKAN 08:34:19
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!