› Hårstyling



Fyndade lite hårvårdsprodukter på kicks idag. Shampo, balsam, glansspray & saltvattenspray.
Har inte provat märket tidigare, men bloggar givetvis om resultatet när jag provat.

Någon annan som provat kanske?

PUBLICERAT 2009-02-26 › KLOCKAN 20:18:20
KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer



   Angelica säger;

Tack för hjälpen igår, du är så go.. Alltid lika hjälpsam å trevlig,tänk om alla kunde va som dig på affärer:) Puss på dig SNYGGING!!

Datum: 2009-02-28 Tid: 09:37:26
   Camilla. säger;

Jag har testat schampot och balsamet. Tyckte det var helt super, men mitt har precis tagit slut så jag måste inhandla nytt. Brukar ha svårt att hitta balsam jag gillar, men detta var ju kanon och doften på det! KALASBRA!

Datum: 2009-03-02 Tid: 23:40:43
BLOGG: http://susiiieq.blogg.se/
   tildamilda! säger;

jag använder deras hårinpackning & är ganska nöjd med den :)

Datum: 2009-03-06 Tid: 23:38:10
BLOGG: http://tildamilda.se



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!