› Helt slut...

Herregud, jag är helt slut, vilken dag vi hade på jobbet ! Men i imorgon startar vår jeanskampanj, så kom in & fynda lite jeans vettja :) Efter jobbet var jag & käka med mamma o systrar (inte jossi, för hon är i leksand, saknar dig på hemtex!)

Usch känner mig riktigt onyttig, först hamburgare & pommes & sen gick jag in på coop och jag kunde  bara INTE gå förbi ett gäng smarriga krämbullar som skrek "ät mig". Min stora last här i livet, fikabröd, skulle kunna äta hur mycket som helst. Men fika är ju det bästa som finns, älskar att sitta & fika i timmar med tjejkompisarna. Men kanske borde sluta proppa i mig så mycket när jag är hemma haha.

Nu längtar jag till klockan blir 21 ! :)

PUBLICERAT 2009-02-25 › KLOCKAN 20:25:56
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!