› Hemmakväll..

Åh, jag är helt slut.. tuff dag på jobbet, tuff vecka, så nu känner jag verkligen att jag gjort mig förtjänt av en ledig helg. Jag har ägnat kvällen i soffan framför Lets Dance (hejja Laila!!) i min ensamhet. Daniel är på fest någonstans, men själv orkade jag helt enkelt inte styra upp några planer inför kvällen. Ibland är det bara så jäkla skönt att vara själv. Det händer inte så ofta, så jag tar vara på tillfällena.

Har smaskat i mig ostbågar & popcorn (och en o annan chokladbit) det är så gott!

Har även ägnat någon timme till PS, försöker lära mig själv lite. Har icke använt det sen gymnasiet (gick medieprogrammet) men kommer dock inte ihåg så mycket. Aja, det tar väl sin tid gissar jag.

Har också fyndat ett par jeans idag på jeanskampanjen (nice!)

mumsi

PUBLICERAT 2009-02-27 › KLOCKAN 23:26:42
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!