› Ännu en dag..

Ännu en måndag har passerat, just denna måndag vill jag inte påstå att jag fått mycket gjort. Sov väl till kl 11 och gick ner på stan efter 12 för en fika med Elin. Kände mig som en död sill, fattade inte hur jag kunde vara så trött?! Men tydligen så tyckte någon att det var dags för mig att bli sjuk (igen!), så här sitter jag nu med värkande hals & frussen som fan. Så träningen med Anna blev inställd, gillas INTE! Resten av dagen har spenderats med mor, syster & systerdotter.

Så det blir en tidig kväll ikväll, jag ska orka upp imorgon för att åka till ikea. Tar cykeln in till stan vid 9 och hämtar syrrans bil - det blir fint det !



sötnos!

PUBLICERAT 2009-07-27 › KLOCKAN 22:09:06
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Lina säger;

hoppas du blir frisk till torsda' :)

Datum: 2009-07-28 Tid: 21:20:53
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!