› helg med bästa brudarna!

TJOOO!
Nu har det gått några dagar igen, livet leker fortfarande bergodalbana med mig. Men nu har jag börjat se en del ljusglimtar och det är oerhört skönt. Jag har lämnat mitt kära axel johnsons för att flytta hem till mitt gamla barndomshem i nordanö. Här lever jag och syster loppan och driver farsan till vansinne! HAHA!

Det är verkligen inte lätt när allt tar slut..

Men just nu är jag uppe i varv för snart drar jag & brudarna till sthlm ! Det väntas kryssning och party hela helgen, fyfasen vad skoj det ska bli!

KRAAM på ER!

PUBLICERAT 2009-07-17 › KLOCKAN 12:23:34
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Amanda säger;

Skönt att höra baby! Åh, vad kul ni kommer att ha det ;D Skulle velat hängt med.. Men vi får hitta på nå annat galet snart tycker jag! Lär ju passa på nu när du har semester :) Ha så jäkla kul i helgen nu gumms, puss & kramar!

Datum: 2009-07-17 Tid: 17:07:27
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/
   Lina säger;

Jag förväntar mej en massa skojjiga bilder :) Goa Maddelus! Det här klarar du! <3

Datum: 2009-07-17 Tid: 22:00:09
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!