› jag vet inte varför..

Men vad dålig jag är på att uppdatera här, men det känns inge vidare när jag inte har något kul att dela med mig av. Hela livet känns som en bergodalbana just nu. Jag vaknar med lättnad, jag somnar  i gråt, jag funderar, jag tvekar, jag drömmer, jag tänker.. Hjärnan skriker, kroppen gör ont & hjärtat gråter.

Jag borde packa ihop mina saker, men jag är rädd.
Fullkomligt livrädd.

PUBLICERAT 2009-07-08 › KLOCKAN 21:49:43
KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer



   patricia säger;

å gumman! du finns i mina tankar vardag, jag vill så gärna bara krama om dig och trösta dig. men snart ses vi äntligen och då blir det kramkalas <3 saknar dig!

Datum: 2009-07-09 Tid: 09:40:26
   Angelica säger;

Gumman då:( Hoppas det ordnar sig, vad det än nu är.. puss på dig!!

Datum: 2009-07-09 Tid: 10:01:30
   Therese säger;

jag förstår att du är livrädd. du har mig oh alla dina vänner:) Kom ihåg att du är inte ensam, fast det kanske känns så ibland. Jag finns här. Du får ringa när du vill;)kramar

Datum: 2009-07-09 Tid: 19:13:32
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/
   Amanda säger;

Gumman. Förstår också om du är rädd, kan inte kännas lätt ;/ Men som sagt har du alla dina vänner som stöttar dig, och du ska veta att jag ställer upp för dig när & varsomhelst, vill bara att du ska veta det <3 Älskar dig min goding, vi lär ses snart! Kramar

Datum: 2009-07-09 Tid: 20:19:27
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!