› livet är väl en fest?

Jaha, onsdag igår.. vart tror ni morelius befann sig?! Kingen, givetvis! Hade faktiskt bestämt mig för att vara hemma, gå och träna och känna mig allmänt nyttig. Men ett sms 2 sekunder senare fick mig att ändra planerna för kvällen. (ok, jag är inte särskilt svårövertalad) Det var i alla fall jag och min kära vän & kollega Therese som tog oss an kingen, himlans trevligt som alltid!

Idag har jag hunnit med en promenix med syster, bebis och hundar x 2, känner att det kanske inte blir så många fler knop gjorda idag. Men jag lär ge mig på ett träningspass ikväll, det kan behövas !

hej så länge!

PUBLICERAT 2009-07-30 › KLOCKAN 13:01:34
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Johanna säger;

klart livet är en fest =)

Datum: 2009-07-30 Tid: 20:12:03
BLOGG: http://misseverything.blogg.se.



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!