› några ord..

Jag fick ett litet ryck på eftermiddagen idag, långpromenad med hundarna & ett lift pass på det. Jäklarns vilket hårt pass det var idag, var totalt slutkörd och det var så jäkla skönt!

Nu börjar jag längta tillbaka till jobbet litegrann faktiskt, man blir ju aningens rastlös. Men ska se till att njuta av sista veckan och så är jag full av energi när det är dags!

Börjar även att längta till skolan, var i valbo i tisdags och då köpte jag på mig lite skolprylar. Plockade på mig allting i rosa, färgglada pennor och neonfärgade block. Men det slog mig att detta är en så kallad "vuxenutbildning" och att jag förmodligen är bland de yngsta i klassen. Så jag valde ett mer stilrent tema, svart/grått, tänkte att jag skulle försöka dölja min barnsliga sida, åtminstone litegrann . tihi .

Jag känner nu att jag har börjat levt igen, mitt nya liv där bara jag existerar. Det finns inte längre någonting som heter vi.. helt plöstligt ser jag livet från en helt annan vinkel, med helt andra möjligheter. Jag vågar nästan påstå, här & nu, att jag är lycklig.

PUBLICERAT 2009-07-30 › KLOCKAN 22:48:00
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Fan vad härligt det kändes att läsa ditt inlägg:)kul att ses idag, en fika och sen en promenad i regnet:) ha det göt. kramar

Datum: 2009-07-31 Tid: 19:42:36
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!