› regn & regn

Hejsan Hoppsan!
Semestern fortsätter och jag njuter som bara den ! :)
I onsdags var det fest för hela slanten, kvällen som skulle tillbringas på kingen i godan ro med ett glas vin, slutade i ren fylla & efterfest natten lång. I like ! Vad är det med sommaren som gör alla så galet festsugna?! Jag vette fan, men kommer i alla fall njuta av sommarens fester ett par veckor till.

Jag har fått lägenhet ! Första september flyttar jag till min lilla lya, tills vidare våldgästar jag pappa & syster ett tag till.

Tänkte ge mig ut på en långpromenad imorse, men givetvis regnade det. Så jag hamnade här istället och nu känner jag mig superseg! Men ska försöka hoppa in i duschen, sen går jag nog över till syster Jessica och senare tror jag det blir fika med Amanda! och ikväll tänkte jag & Jossan hyra film och käka pizza - kan nog bli en nice dag!

Vi höres!

PUBLICERAT 2009-07-24 › KLOCKAN 10:28:46
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!