› tacksam

Är det inte "lustigt" hur mycket känslor kan styra ens liv.. Ena sekunden vill jag bara falla ihop i ett hörn och grina skiten ur mig och nästa känner jag mig stark och ser en ljus framtid. Kan inte beskriva nog hur lycklig jag är över att min familj, vänner & arbetskamrater har stöttat mig. Det är helt jävla fantastiskt!

Imorgon går flyttlasset till nordanö, ska bli skönt att få en någolunda fast punkt för en tid framöver. Jag har verkligen bott i resväskan de senaste veckorna.

Men igår var det fest, ville ju såklart fira in semestern! Det blev förfest hemma hos Frida för att sedan vandra ner till kingen, där var det fullproppat med folk! Kvällen slutade kanske inte som jag hoppats, men hade skitkul innan & under större delen av kvällen - tack tjejer!! :)
Lägger in lite bilder imorgon.. :)

PUBLICERAT 2009-07-12 › KLOCKAN 23:08:29
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!