› helan & halvan

Är hemma hos morsan, hon har visst börjat kalla oss för " helan & halvan" detta bådar inte gott... ! haha.
Jobbat, promenad med Elvis & walander - så har dagen sett ut!



Ibland känns det så jäkla tufft... !

PUBLICERAT 2009-06-24 › KLOCKAN 22:44:56
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Hej gumman! Åååh, jag låg och SOV när du ringde mig förut.. Jag somnade på bussen hem från jobbet och däckade med alla kläder på i sängen direkt när jag kom hem. Haha, jag var helt död -.- Men du, vad ska du göra i helgen? Jag är ledig lördag & söndag, tänkte om vi skulle hitta på något trevligt om du har tid & lust? :) Ska ju bli kalasväder till helgen :D <3

Datum: 2009-06-24 Tid: 23:46:33
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!