› KAOS!

Heej heeej!
Fan vad jag är dålig på att uppdatera här.. men det blir säkert bättre när jag får min egna dator, här är det ju alltid upptaget. suuuuck...!

Imorgon bär det av till Sthlm och till stadion för att se Bruce Springsteen, verkar som om halva Avesta ska dit ! :) Jag hoppas, hoppas , hoppas bara att vi slipper regn !

Shit vilken dag på jobbet idag, totalt kaos typ. Men jag gillar ju kaos & när det händer saker så jag klagar inte. Var ju redan kaos i huvudet när jag fick gå igenom massa papper & siffror med chefen imorse. Men hon sa att det märktes att jag hade "sinne för siffror". Jag undrar var denna lilla "talang" kommer ifrån, då jag minns mattelektionerna som riktigt,. riktigt tröga. Aja, det är ju alltid bra att upptäcka nya sidor av sig själv.

Nepp, nu lär jag packa ihop lite grejer som jag ska ha med mig imorgon, sover på hotell över natten.

Vi höres!

PUBLICERAT 2009-06-04 › KLOCKAN 00:07:09
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!