› kebab pizza!

Har nyss vräkt i mig en kebab pizza, dock inte hela (tack & lov!) fan vad gott det var!
Idag går första delen av h&m gänget på semester, det betyder att min semster närmar sig med stormsteg. Förstår bara inte hur jag ska kunna klara mig utan Therese i 8 veckor!! Det är få jag har så roligt med som med henne. det blir ju lite tomt, vi träffas ju mer än vad man träffar familj, vänner, barn & sambos haha! Men vi styr självklart upp lite planer ändå, always! :)

Imorgon blir det party, vi hade planerat uteservering men det räcker med en titt i fönstret för att inse att planerna lär ändras. Blir förferre hos mig i alla fall sen får vi se vart kvällen bär.

Nu är systeryster hemma, hon tycker nog det är skittråkigt att lämna Sthlm. Men jag är glad att hon är hemma ! :)


PUBLICERAT 2009-06-12 › KLOCKAN 20:15:29
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Jag jobbar imorgon kväll :( Annars hade jag gäääärna hängt med ut! Vi kanske kan hitta på något nästa vecka? Är du ledig nån dag? :)

Datum: 2009-06-13 Tid: 00:58:10
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!