› svammel

Då var det måndag igen, trevligt värre! Har smaskat i mig godis kvällen till ära, himlans göttigt kan jag lova. Idag har jag jobbat, dagen gick på 2 sekunder, massor att göra! och idag var Therese hos oss första dagen, det blir nog en fin, fin sommar! 5 veckor kvar till semestern, känns ju helt underbart. Fan vad jag svamlar, jag är trött, ska nog lägga mig & läsa lite i min bok. Men först ska jag svepa ett stort glas cola light & bara må bra.

Tack & adjö!

PUBLICERAT 2009-06-08 › KLOCKAN 22:47:07
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Nu i sommar blir jag också en H&M tjej hehe:)fest på lördag, sen på måndag va min sommarledighet slut:)

Datum: 2009-06-09 Tid: 17:59:29
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!