› lite dåtid..

Började jobba kl 11 idag, det var riktigt skönt med en liten sovmorgon. Det var studentyra på staden idag, utklädda studenter som sjöng och tjoa! Började självklart att tänka på min egna student tillsammans med min underbara mediaklass. Den absolut bästa dagen någonsin, ingenting i mitt liv har ännu slagit den dagen! Jag började tänka tillbaka på allting som jag gjort efter den underbara dagen. Redan 2 dagar efter studenten började jag jobba på stora enso, samt en del inhopp på vero moda.

Efter en svettig sommar i fabriken bar det iväg på en 3 månaders lång studieresa till Spanien. Jag var då alldeles nykär i Daniel, men jag valde att åka ändå - det är jag fortfarnde stolt över!

Väl hemma på svensk mark flyttade jag hem till Daniel och försörjde mig på diverese ströjobb. Som telefonförsäljare, extrajobb på Vero Moda, demade på coop forum, jobbade på olika krogar som cropier.. Sedan fick jag jobb på mc-donalds och jobbade där i 1 ½ år, bland det värsta & absolut bästa jag har gjort. Jobbet är ett jävla skitjobb, men de flesta människorna jag hade runt mig var helt underbara.

Jag hoppade på en handelsutbildning i Örebro - det året handlade verkligen bara om plugg & jobb. På utbildningen träffa jag bästa Anna, tillsammans grejjade vi utbildningen & hade sjukt kul tillsammans!

Efter 1 ½ år på mc-donalds kände jag att det fick vara nog, jag hade ingenting att stå på men jag kände att det fick räcka. Åkte på arbetsintervju på h&m i borlänge, fick inte jobbet där men chefen rekomenderade mig till chefen i Avesta. Och här är jag nu, på mitt underbara h&m sen 2 år tillbaka.

Alla dessa år, alla underbara människor jag har träffat, alla fina vänner. Skratt, gråt, sorg, glädje, älska, hata..
Alla roliga fester, alla härliga resor till utlandet, alla äventyr med familj & vänner - allt detta som fått en att utvecklas så otroligt mycket.. !



PUBLICERAT 2009-06-11 › KLOCKAN 22:10:46
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!