› ja, jag säger då det!

OH MY GOOD!
Vilken kväll det var igår och vilken jäkla huvudvärk jag har haft idag. Hade riktigt kul igår faktiskt, men det är något med kingen som gör att man alltid vinglar när man går ut därifrån. haha! Minns jag inte helt fel så gjorde jag världens vurpa precis utanför american pizza (glömde att det var en trapp & höga klackar, ingen vidare bra kombination) Aja, nu har dem i varje fall något att diskutera på fiket på måndag haha!


PUBLICERAT 2009-06-14 › KLOCKAN 16:31:18
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

den kvällen va rolig, alltid kul att va ute med sina vänner:) jag bjuder på dessa dubbelhakor som fångades på korten haha.

En toppen kväll som jag hoppas att vi snart gör om:)

Datum: 2009-06-15 Tid: 16:15:08
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!