› vad säger man ?

Dålig uppdatering, jag vet! Den senaste veckan har varit väldigt, va ska jag säga? - jobbig, hysterisk, konstig?

Men jag har i alla fall firat midsommar och lyckats dragit på mig världens förkylning. Men hade en riktigt trevlig midsommarafton med underbara människor, kommer lite bilder imorgon ! Gårdagen var inge vidare & vill jag helst bara glömma och idag har jag träffat Elin, vilket var väldigt trevligt! Och umgåtts med mamma och systrar, fikat & ätit om vartannat :)

PUBLICERAT 2009-06-21 › KLOCKAN 21:44:45
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Hej gumman! Jobbar du imorgon? Jag är ledig, tänkte om vi skulle ses kanske? :) Fast jobbar du så kanske vi kan ta en promenad efter du slutat eller nåt? :) Miss yoou!

Datum: 2009-06-21 Tid: 23:58:45
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!