› BUS

Ja, jag antar att det är fler än jag som använder sig av brun-utan-sol nu på vintern. Här om veckan fyndade jag en riktigt härlig bus-produkt på kicks. Kostade endast runt 80 kr. Kan jag rekomendera, man får fin & bra färg efter bara en smörjning & den rinner inte av direkt när man duschar. Klart prisvärd!



Andra brun utan sol produkter jag använder är dessa två:





En lotion med bus effekt i. Kanonbra!

Och en för ansikte, ger färg på en gång ! Minus är att den innehåller glitter, men det försvinner när man tvättar ansiktet på morgonen. Annars gillar jag när det är lite glitter i, men i fejjan? Nejtack!

PUBLICERAT 2009-03-02 › KLOCKAN 19:01:16
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   alice säger;

jaha okej :)

Datum: 2009-03-02 Tid: 20:25:42
BLOGG: http://impossiblealice.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!