› choklad

Jag tänkte inleda detta inlägg med att fråga varför choklad är så jäkla gott ?! Har käkat hur mycket som helst under helgen och nu kan jag knappt sluta tänka på choklad. Vill ha mer, mer och meeeeeeeeeer!!

Ok, ska försöka ta mig samman.. denna blogg som skulle handla om skönhet, men den verkar mest handla om godis, fika & andra delikatesser.. Fasen! nu skrev jag om det IGEN!

Bara för det tänkte jag tipsa om några läppglans, som enligt mig är de bästa !

Maybelline superstay power gloss
2 delar, färgen sitter hela dagen, fyll bara på med glans ! Min absoluta favorit!


Maybelline volum XL
Lip plumper - förstorar läpparna & ger fin glans !



Lorel glam shine
Ger fina glittriga läppar

Kan också rekomendera niveas läppglans, fick av min syster i julklapp & jag älskar dem. Man blir så mjuk om läpparna av dem.




Tack & hej !

PUBLICERAT 2009-03-23 › KLOCKAN 21:57:53
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Anonym säger;

maybelline har jag, den är superbra :D får jättefina läppar av den!

Datum: 2009-03-23 Tid: 23:03:08
BLOGG: http://bikisen.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!