› härligt att vara ledig :)

Hejsan hoppsan!
Idag är jag ledig och det är ju lika skönt som alltid! Har varit till vetrinären med Elvis, han skulle få sin vaccinations spruta och han var så duktig så! Sen var jag & Daniel och handlade lite o efter det drog jag med han in på elgiganten för att kika på en dator till mig. Jag ska nog köpa en nästa månad, wiiiihooooo :)
Har lite och pyssla med idag, en del samtal som ringas, en lägenhet som behöver städas & så tänkte jag passa på att umgås lite med min kära sambo, det var längesen vi var lediga tillsammans..
Men nu har han stuckit iväg till säter för att trycka lite t-shirtar till en kund, så då tänkte jag passa på att ta en härlig promenad i det fina vädret med Amanda!

PUBLICERAT 2009-03-26 › KLOCKAN 13:39:42
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!