› IDIOTER!!!!

Riktigt grymt bra solpuder, ett av dem bästa jag har provat..

Läste i Amandas blogg om allt som hänt under natten i Avesta. Jag visste att någonting hade hänt, men så jäkla mycket?! Fyfan, man kan verkligen inte känna sig säker när man går ut längre. Det är så jäkla upprörande att man inte kan få gå ut och ha roligt en kväll utan att det ska hända en massa skit. VARFÖR finns det så jäkla mycket idioter??!!

PUBLICERAT 2009-03-29 › KLOCKAN 20:54:39
KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer



   Lina säger;

hemskt det som hände. men jag gillar inte att folk i den här stan ska överdriva. hon blev inte mördad. men det som hände är så jävla hemskt :( hoppas hon repar sej någorlunda bra!



jag kom undan med ett knivhugg bara. och det är jag glad över!

Datum: 2009-03-30 Tid: 12:27:06
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
   carroline säger;

Hej tjejen !vill bara lämna ett hej och säga att jag tittat in! hoppas allt är bra!kram carro

Datum: 2009-03-30 Tid: 20:25:36
BLOGG: http://sotaflicka.blogg.se/
   Therese säger;

mmmm, usch jag tänker typ aldrig på att man ska kanske va försiktig, det kan hända nåt.. men tänkerr typ, om det händer mig nåt så... Det är egentligen lite fel att tänka så.... vet du vem det va?

sköt om dig. Vi hörs till helgen, så kan vi ses nåt:)

Datum: 2009-03-30 Tid: 21:00:34
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/
   Lina säger;

Ja usch :( sen i somras hade jag o ronne varit ute på en bakgård o parkerat en cykel. två månader senare ringer polisen till mej o frågar om jag bevittnade en våldtäkt då. då hade en tjej blivit våldtagen en halvtimme efter att jag hade parkerat cykeln där. en tjej hade sett mej stå där som bodde i huset o sen gett polisen mitt nr. tyvärr kunde jag inte hjälpa till :( jävla idiotkillar. dom fattar fan inte vad dom gör! försöra resten av tjejens liv liksom..



tycker det händer saker här hela tiden. menade självklart inte att DU överdrev. men man har hört att vissa har spekulerat i "vem mördaren är". herregud..



ha en bra kväll maddelus! :)

Datum: 2009-03-30 Tid: 21:50:23
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!