› Leta på hörselskydden!!

Vilken härlig dag det varit idag alltså..
Blev bjuden på lite lunch hemma hos min kära mor, världens godaste fiskrätt bjöd hon på! Någon torsk som hon fixat & donat med, mycket smaskigt! Efter måltiden gick vi ner på stan & mötte upp syster Jessica och det blev fika med mumsig blåbärsrulle :) Dessvärre blev det ingen shopping på h&m, bestämde mig för att ta det imorgon istället. Jag ska ju ändå jobba så! Känner att jag redan fått tillbaka lite energi så att jag orkar trilskas med alla tanter som kommer och ska köpa lättstift. Och oftast vet dem exakt vilken färg dem vill ha. Och även om man visar dem 30 olika färger så är det ingen som passar. Hey, våga prova något nytt kanske ?!
Men här om dagen när jag jobba var verkligen droppen, världens besvärligaste lilla tant! Jag la verkligen manken till att hon skulle bli nöjd, då säger hon:
- "Men guuuuud, vad högt du pratar, här lär man ju hålla för öronen!!!"
Att jag är högljudd har jag hört förr, men att folk lär hålla för öronen var väl att ta i !
Men på tal om det, när jag skulle hälsa på pappa & Josefne förut, så klev jag innanför dörren & där satt syrran med hörselskydd på!! haha.. hon kanske ville säga mig nåt ?



Adjöken!

PUBLICERAT 2009-03-19 › KLOCKAN 17:04:12
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Alexandra säger;

haha, nej är det sant? sa hon så?

hahahaha, vad skönt att höra att vi inte är de enda som har besvärliga kunder :p

Datum: 2009-03-22 Tid: 10:02:54
BLOGG: http://xcarmen.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!