› Min helg !

hej alla glada!

Jag har haft en kanonbra helg, med mycket att göra. Därav dålig uppdatering här..

fredag
Först var det jobb & sen blev det en fikasväng hos mamma, med henne & syster. Efter det blev det bara hemmamys med hemlagad pizza & lets dance!

lördag
Jobbade till kl 15 & sen var det bara att skynda sig hem & fixa sig inför kvällens festligheter med mina goa h&m bruttor. Kvällen började hemma hos Annika med smaskig mat, skratt, flabb, drinkar, vin & mys. Sedan tog vi taxin ner på staden och festade loss riktigt ordentligt inne på kings arms. Vågar nästan påstå att vi regerade på dansgolvet, jäklar vad kul vi hade :) Lite väl runda om fötterna avslutade jag syrran & daniel natten hemma med en kebabpizza.

söndag
Hade egentligen tänkt åka en sväng till borlänge & shoppa, men varken jag eller daniel kände oss manade att köra. Så vi tog oss an tvättstugan, fixade lite lunch & slappade istället. Nu på em/kvällen har jag käkat pizza med la familia & varit till coopan (läs coop forum) och handlat lite. Slänge de ihop en paj när jag kom hem, som nu står i ugnen. Den ska ja smaska på ikväll till beck-filmen! MUMS!



Jag & en halv Therese, poosade lite inne på toa :)

Jag - städad & lugn, innan det var dags att åka

PUBLICERAT 2009-03-08 › KLOCKAN 18:36:39
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Anonym säger;

Du är så grym Madde :)

Datum: 2009-03-09 Tid: 20:05:02
   MONDIE säger;

Vad snyyyygis du var gumms! som alltid :* Skulle vi SPINNA på onsdag eller hur blir det? :)

Datum: 2009-03-09 Tid: 21:56:42
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!